dilluns, 26 d’agost de 2013

Ensalada de ruca i figues

Us presente la versió real del dibuix que m’ha inspirat aquesta recepta.


El dibuix és d’una pàgina que trobe ben interessant que conjumina les arts plàstiques i la cuina (les receptes). Es diu They Draw & Cook i hi podeu trobar receptes de tot el món. 

Vegeu el dibuix a què em referia:


Aquesta amanida és ben senzilla i m’ha agradat tant pels contrastos d’amarg (ruca), dolç (figa) i salat (cansalada o pernil salat cruixent).

No té gaire misteri. Poseu en un plat un grapat de ruca ben fesca, uns dauets de formatge feta del bo, unes quantes figues tallucades, cebeta en juliana i cansalada o pernil salat passat per la paella i ben cruixent.



Salpebreu-ho i amaniu-ho amb oli, suc de llima i taronja i unes fulletes d’herba-sana.

Espere que us agradarà!



COMPARTEIX-HO:

2 comentaris

starbase ha dit...

La conec i també m'agrada molt aquesta pàgina :)
Merci per recordàrmela! :D

Operación Fartumbi ha dit...

Pareix que ens haguem llegit el pensament. Jo també he fet esta setmana una recepta pareguda.
Tens raó el contrast dolç/salat i amb l'amargor de la rúca es espectacular

http://operacionfartumbi.blogspot.com.es/2013/08/ensalada-de-jamon-higos-y-uvas.html

© Rossejat | Tots els drets reservats.