dimecres, 22 d’agost de 2012

Broa de Avintes

Una descoberta de pa portuguès que val la pena de mostrar. Fet de farina de dacsa (milho) i sègol (centeio), té un gust dolç amb rerefons amarg.


La fornera que ens el vengué ens digué «Dura dez dias!» (Dura deu dies!) i amb aquesta color i textura no ens poguérem contenir de comprar-ne un parell.



Estic esperant que m’arribe un llibre per internet (O pão em Portugal, de Mouette Barboff). Tot d’una que el tindré intentaré fer-ne una, tot i la difícil cocció.




COMPARTEIX-HO:

2 comentaris

starbase ha dit...

Jo en compro a les meves visites per Galicia, pa de broa (boroa escrit en gallec normatiu si no vaig errat) i està boníssim.
I certament, dura molts dies :)

el taller de cuina ha dit...

Si que fa tota la pinta de durar, amb aquesta molla tan espessa.
N'esperem la teva versió!!

© Rossejat | Tots els drets reservats.