dilluns, 2 de juliol de 2012

TASTA’L D’ACÍ | La Casa de l’Orxata

Trescant pel centre de València.


Mercat de Colom (c. de Jorge Juan, s/n) · 46004 València
T. 963 527 307 · www.casadelaorxata.com · orxateria@yahoo.es

Vet ací l’estiu i la caloreta. Els valencians tenim la sort de tindre grans exemples d’artesans que es dediquen a l’art del refresc. Us en presentem un que podreu trobar ben al centre de València. Amb una orxata artesanal exceŀlent, amb poc sucre i de xufa collideta de quilòmetre zero. Tasteu també els granissats ecològics de llima i de cafè que hi fan. 

Si això encara no us ha convençut, tasteu els biogelats. Ara podreu trobar-ne, entre d’altres gusts, de pera, violeta, móra i de fruita del bosc endolcida amb estèvia!

A la botiga també hi podreu trobar una prestatgeria amb una selecció de productes ecològics. I si ho voleu, podreu trobar aigua embotellada en el mateix local. Ells s’encarreguen de filtrar-la i de fer-li un tractament d’osmosi per a oferir-vos una aigua de bona qualitat i de quilòmetre zero, que no haja de gastar benzina ni cap altre combustible per a traslladar-la.

Un concepte diferent de comerç.


Article publicat en la secció Tasta’l d’ací d’AU Agenda Urbana destiu.

Foto: Londoneats
 
COMPARTEIX-HO:

4 comentaris

Cristina ha dit...

Sóc una fan de l´orxata. Tinc la recepta per fer-la però segur que ni de bon tros serà tant bona com la que ens recomanes.

Judith ha dit...

m'encanta l'orxata! al costat de casa tinc un lloc on la fan boníssima!!!! petonets

Margarida ha dit...

A casa ens encanta l'orxata i sovint en tinc en remull per fer-ne. Però ...també me les menjo crues de tant que m'agraden!
Petons

surfzone ha dit...

La meva dona fa com la Margarita: va picant crues xufles de tant en tant, li encanten :-)

Per cert, tenim els mateixos glaçons d'Ikea!

© Rossejat | Tots els drets reservats.