dilluns, 21 de juny de 2010

Primer premi de la categoria de segons plats!

Dijous passat, una bona colla de gent anàrem a l’11a edició del Concurs de Cuina dels supermercats Bonpreu i Esclat. De fet, ja hi posí una entrada en què us ho deia.

El que no m’esperava és que el filet de bou amb pasta kadaïfi fóra el primer premi de la categoria de segons plats. Com ja podeu suposar em féu força iŀlusió. De fet, quan em van fer eixir a replegar el premi, dient el meu nom davant tot el públic assistent, estava tan empegueït que no sabia ni què dir.

En part, aquest premi és gràcies a tots vosaltres que em llegiu i que m’escriviu comentaris molt amablement, puix tot això m’engrescà a presentar-m’hi.

Els sis mil euros no em tocaren, emperò tinguí un altre premi dels grossos: conèixer en Josep i na Glòria d’El cafè de nit, i na Mercè de Destapant cassoles (no m’oblide del teu marit Albert i de les tres perletes que tens: n’Ona, na Laia i na Bet!). M’encantà poder conèixer-vos! 

[Alfons, tu també hi eres, per allà?]

A més, no puc passar per malla, l’agraïment a en Josep i a na Glòria que em dugueren, ben carregats, fins la mateixa porta de l’estació molt amablement! Grans mercès, amics! 
l
COMPARTEIX-HO:

17 comentaris

Sonia - L'Exquisit ha dit...

Ja t'he vist en una foto per un altre blog....sembla q us ho vau passar be!

Llastima dels 6.000 euros, eh...

Una abraçada i a pensar en el proper premi!

starbase ha dit...

Quin bon rotllo. Ja t'ho vaig posar i ho torno a repetir: quina bona recepta!!

Molt merescut premi i també molt merescuda vetllada de somriues en companyia.

:)

mercè ha dit...

Hola maco!, gràcies per recordar-te de tots nosaltres!,com tú dius,trobar-nos va ser potser el punt que va arrodonir la tarda.Em va fer molt feliç. LLàstima no saber que també hi era l'Alfons...Espero passis uns bons dies en família.A reveure Xavi!!

surfzone ha dit...

Felicitats noi!

Gemma ha dit...

Felicitats!!!! Quedar el primer de la categoria és super fort!!!!
El divendres vam coincidir amb la Glòria i la Mercè i ja em van posar al dia... van parlar molt bé de tu ;)

Miss Nono ha dit...

moltes felicitats Xavier!
ha de fer moltíssima il.lusió, la veritat és que benm merescut ho tens.
El dimecres vaig jo cap a bcn. Halloumi allá vamos :)
petons

Glòria ha dit...

Xavi,

Vas arribar bé a casa?. Sort que t'esperaven, eh?, perquè anaves una mica carregat de premis, je, je.

Va ser un plaer conèixer-te i compartir una estona llarga amb tu.

Quan tornis a Barcelona, ens ho dius i ens veiem, d'acord?.

Una abraçada i fins aviat

Busca qui t'ha pegat ha dit...

enhorabona, artistE! ;)

Visc a la Cuina ha dit...

Enhorabona! Que bé poder-vos conèixer, ja he vist la foto!

Teresa ha dit...

Llàtima dels sis mil eurets! però bé, és un honor aquest 1r premi!!! felicitats! La Mercè ens en va fer cinc c`'entims, vam coincidir divendres a la classe de Bonpreu.
una abraçada!

La cuina vermella ha dit...

Moltes, però moltes felicitats, no saps l'alegria que tenim de saber que vas guanyar el primer premi!! Com bé dius, el millor premi és poder conèixer i gaudir de gent tant estimada com en Josep i la Glòria!
Un petó enorme.

mesilda ha dit...

Bona vesprada Xavi
I moltes felicitats.Ja pots estar ben satisfet per eixe primer premi i per un treball ben fet.
No eres 6.000 € mes ric,però tens el nostre aplaudiment,si et servix de consol.
Besets.

Cristina ha dit...

Moltes felicitats!! Quina il·lusiórebre un reconeixement aixi!!!

Gent jove pa tou ha dit...

Eps, felicitats!!! Quina il·lisió rebre aquest premi, no?
Bona revetlla!!

Maribel ha dit...

Què bé! Enhorabona!

Anna de Llepadits ha dit...

Moltes felicitats!! un premi merescut!! ara a gaudir-lo!

Una abraçada

Anna

Fem un mos ha dit...

Moltes felicitats per el premi, sento haver tardat tants dies, però repeteixo, moltes felicitats.
Una abraçada

© Rossejat | Tots els drets reservats.