dimarts, 2 de març de 2010

Salmó marinat i salsa de mostassa i anet

Amb una recepta boníssima i força senzilla del programa Karakia vaig marinar el salmó (no l’havia fet mai abans!) i em va eixir boníssim.


L’acompanyí d’un pa de cereals (o, més ben dit, multi-llavors) de motle fet per mi i que és el meu preferit dels altres que fiu el mateix dia (de nous, i de mostassa i mel).

Damunt el pa, una mica torrat, hi posí una mica de salsa de mostassa i anet (Gravlaxsås, d’Ikea). Damunt de la salsa, una mica de salmó marinat.

Què us pareix la idea?


Ingredients:

― salmó fresc
― anet fresc
― sal
― sucre
― salsa de mostassa i anet
― pa de cereals


Vet ací una foto dels pans que vaig fer!


COMPARTEIX-HO:

6 comentaris

Gemma ha dit...

Ens pareix deliciós :)
El salmó i la mostassa lliguen a la perfececció i l'anet ha de donar una aroma molt nòrdica al conjunt.
Trobo que el pa de mostassa i mel també és molt original...

Francesc ha dit...

A mi el salmó m'agrada molt. Això del pa que expliques és ben interessant. Ens en posaràs la recepta?

Xavier ha dit...

Francesc, sí, més avant penjaré les receptes del pa... !

surfzone ha dit...

Jo també venia a reclamar les receptes del pa, especialment el de mostassa i mel! Això ha de ser imbatible :-)

Gent jove pa tou ha dit...

Que original aquest pa de mostassa i mel!!! L'hem de provar!

Bet ha dit...

Hola Xavier, m'ha agradat molt el teu blog, en especial els pans!! i aquesta salsa de l'ikea també ens agrada a casa per acompanyar el salmó. T'ha quedat un canapè boníssim!! ja aniré passant, fins aviat!

© Rossejat | Tots els drets reservats.